Zaměstnání není samozřejmost |
Registrační číslo: CZ.1.04/3.3.05/D6.00150 |
Počet účastníků: 30 |
Doba realizace: 8.12.2014 - 31.1.2015 |
Místo realizace: Liberec, Liberecký kraj |
Předmět zakázky: služba |
Datum vyhlášení: 24.11.2014 |
Lhůta pro podávání nabídek: 5. prosinec 2014 14:00
Lhůta pro podávání nabídek: 5. prosinec 2014 14:00 |
Místo pro podávání nabídek: sídlo zadavatele, Sokolská 113/8, Liberec 1, 460 01 |
Popis předmětu zakázky: |
- předmětem zakázky je dodávka služeb Bilanční, nebo pracovní diagnostiky, přičemž každý účastník projektu může projít pouze jedním typem diagnostiky, tzn. že u účastníka bude zvolena buď bilanční, anebo pracovní diagnostika |
- tato služba bude nabídnuta účastníkům projektu, což jsou osoby ve II. nebo III. stupni invalidity, trpící duševním onemocněním |
Lhůta dodání / časový harmonogram plnění / doba trvání zakázky: |
Konkrétní termíny realizace budou dohodnuty s vítězným dodavatelem. Veškeré aktivity musí být provedeny v průběhu 1. etapy realizace projektu, tj. do konce Ledna roku 2015. |
Místo dodání / převzetí plnění: |
Místem plnění je Liberec - plnění proběhne v prostorách dodavatele. |
Hodnotící kritéria: |
Nabídková cena bez DPH jednotlivě za každý 1 ks diagnostiky |
Požadavky na prokázání kvalifikace dodavatele: |
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá v evidenci daní zachyceny daňové nedoplatky, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele |
• Čestné prohlášení uchazeče, že nemá nedoplatek na pojistném a na penále na veřejné zdravotní pojištění nebo na sociální zabezpečení a příspěvku na státní politiku zaměstnanosti, a to jak v České republice, tak v zemi sídla, místa podnikání či bydliště dodavatele |
• Výpis z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpis z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán |
• Doklad o oprávnění k podnikání |
• Zkušenost s CS projektu, tzn. testování a práce s lidmi se zdravotním postižením, kterou uchazeč prokáže smlouvou, či referencí od jiných subjektů pracujících s osobami se zdravotním znevýhodněním. |
Požadavek na uvedení kontaktní osoby uchazeče: |
Uchazeč ve své nabídce uvede kontaktní osobu ve věci zakázky, její telefon a e-mailovou adresu |
Požadavek na písemnou formu nabídky: |
Nabídka musí být zadavateli podána v písemné formě. Požadavek na písemnou formu je považován za splněný tehdy, pokud je nabídka podepsána osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče. |
Požadovaný jazyk nabídky: |
Český jazyk |
Povinnost uchovávat doklady a umožnit kontrolu: |
Ve smlouvě uzavírané s vybraným dodavatelem bude dodavatel zavázán povinností umožnit osobám oprávněným k výkonu kontroly projektu (zejm. poskytovateli, MPSV, MF, NKÚ, EK, Evropskému účetnímu dvoru), z něhož je zakázka hrazena, provést kontrolu dokladů souvisejících s plněním zakázky, a to po dobu danou právními předpisy ČR k jejich archivaci (zákon č. 563/1991 Sb., o účetnictví, a zákon č. 235/2004 Sb., o dani z přidané hodnoty). |
Varianty nabídky |
Každý uchazeč o zakázku je oprávněn předložit zadavateli pouze jednu nabídku. Pokud uchazeč poruší podmínku uvedenou v předchozí větě, nebude žádná z jeho nabídek hodnocena. |
Kontaktní osoba zadavatele: |
Mgr. Zora Machartová |
gsm: 774450160 |
email: machartova@sdruzenitulipan.cz |
E-shop |
Akce Veřejná sbírka Fotogalerie |
Poradenství Média o nás Týden s TULIPANem |
Sdružení TULIPAN, z.s. 28. října 59/42, Liberec Komunitní centrum TULIPAN Frýdlantská 1351/15, Liberec |
© copyright Sdružení TULIPAN, z.s., webdesign & developed by 5Q, spol. s r.o. |