Poradenství |
Sdružení Tulipan se zabývá také sociologickým a marketingovým průzkumem trhu. |
V rámci sociologického výzkumu nabízíme především socio-demografické studie, zjišťování potřeb mezi občany a tvorbu podkladů pro strategické rozvojové plány a komunitní plánování sociálních služeb. Spolu s partnery nabízíme i samotnou tvorbu těchto plánů a dotační poradenství, průzkumy veřejného mínění, zpracování dat a analýzy dat a konzultace.
V oblasti marketingového výzkumu trhu realizujeme především komplexní průzkum trhu, výzkum značky, pretesty a evaluaci marketingových kampaní. Využíváme jak kvalitativní (focus group,hloubkové rozhovory, etnografické metody), tak kvantitativní metody (osobní, telefonický a on-line sběr dat). |
Poradenství a vzdělávání |
Pro malé a střední podniky, kraje, města a obce, místní akční skupiny a neziskové organizace |
|
Evaluace, analýzy a strategie |
|
Průzkumy trhu, veřejného mínění a firemního klimatu |
|
Výzkumy |
|
Příprava projektů a dotace |
Příprava projektů pro financování z fondů EU pro malé a střední podniky, města, obce a regiony, NNO a místní akční skupiny |
|
Služby |
|
E-shop |
Akce Veřejná sbírka Fotogalerie |
Poradenství Média o nás Týden s TULIPANem |
Sdružení TULIPAN, z.s. 28. října 59/42, Liberec Komunitní centrum TULIPAN Frýdlantská 1351/15, Liberec |
© copyright Sdružení TULIPAN, z.s., webdesign & developed by 5Q, spol. s r.o. |